بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات در 1403

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات در ۱۴۰۳

فهرست مطالب

تبلیغات در اینستاگرام، یکی از بهترین روش‌ها برای آنلاین شاپ‌ها و کسب وکارها برای معرفی خدمات و محصولاتشان به طیف گسترده‌‌ای از مخاطبان است. بسیاری از صاحبان مشاغل، بارها تجربه تبلیغات در اینستاگرام را داشته‌اند و نتایج متفاوتی را از تبلیغات خود بدست آورده‌اند. بعضا صاحبان پیج، هزینه بالایی برای تبلیغات اینستاگرامی کردند اما نتیجه نگرفتند، اما گاهی با هزینه کمتر، بازخورد خوبی از تبلیغ در اینستاگرام بدست آورده‌اند. عوامل متعددی موجب تفاوت در بازدهی تبلیغات اینستاگرامی دارد که یکی از آن‌ها نحوه انتخاب پیج برای تبلیغات در اینستاگرام است. کسب و کارها باید در ابتدا بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات را شناسایی کرده و با توجه به حوزه فعالیتشان، مناسب‌ترین پیج‌های اینستاگرامی را برگزینند. انتخاب پیج تبلیغاتی در اینستاگرام می‌تواند از هزینه‌های تبلیغاتی شما کاسته و به شما کمک کند با هزینه کمتر، فالوور بیشتری جذب کنید و فروشتان را افزایش دهید.

در این مقاله قصد داریم تا نکات و ویژگی‌های بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات را شرح داده و سپس لیستی از بهترین پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام در حوزه‌های مختلف را معرفی کنیم. با مطالعه این مقاله شما با انواع پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرامی آشنا شده و بهتر می‌توانید هزینه تبلیغات در اینستاگرام را مدیریت کنید.

چرا انتخاب پیج مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ایرانی است و پیج‌های اینستاگرامی مختلف در حوزه‌های مختلفی به انتشار و تولید محتوا می‌پردازند و مخاطبان مختلفی دارند. تبلیغات یکی از روش‌های سریع برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام است که اگر به صورت اصولی و هدفمند انجام نگیرد، باعث از بین رفتن سرمایه و زمان می‌شود. تبلیغات در اینستاگرام، عموما توسط پیج‌های بزرگ که تعداد فالورر‌های بالایی دارند انجام می‌شود؛ اما آیا تمامی این پیج ها در اجرای تبلیغات خود یک رویه را در پیش می‌گیرند؟ بازدهی تمامی این پیج‌ها یکسان است؟ پاسخ مشخص است. هر یک از پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، روش و شیوه خاص خود را دارند و قطعا لازم است تا قبل از سفارش تبلیغ در پیج های اینستاگرام، تحقیق و بررسی کافی صورت پذیرد تا درصد موفقیت تبلیغات افزایش پیدا کند و هزینه جذب فالورر کاهش پیدا کند.

نکات انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات در اینستاگرام

بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک پیج خوب برای تبلیغ در اینستاگرام پیجی است که توانایی جذب و نگه داشتن مشتری را داشته باشد. برخی از نکات انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام و ویژگی های پیج خوب برای تبلیغ در اینستاگرام در ادامه ذکر شده‌اند.

۱- محتوای متنوع و جذابی داشته باشد

پیچی که دارای محتوای سرگرم کننده و خلاقانه‌ای است؛ معمولا توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. منظور از محتوای متنوع شامل تصاویر، ویدئو، استوری، ریلز و کپشن‌های جذاب است.

۲- میزان تعامل بالا و فالوورهای واقعی داشته باشد

پیجی که دارای نرخ تعامل (engagement rate) بالایی است، اعتبار بالایی نزد مخاطبین پیدا می‌کند و در نتیجه مخاطبین آن، به تبلیغاتی که انجام می‌دهد توجه (اعتماد) می‌کنند. منظور از نرخ تعامل میزان لایک، کامنت و تعداد بازدید است. همچنین تبلیغات در پیج‌های با نرخ تعامل بالا، احتمال ورود پست تبلیغاتی شما به اکسپلور اینستاگرام را افزایش می‌دهد.

متاسفانه برخی از پیج‌های اینستاگرامی، با خرید فالوور، خرید لایک و کامنت و خرید بازدید، نرخ تعامل خود را تغییر می‌دهند تا بتوانند تبلیغات بیشتری بگیرند و قیمت تبلیغاتشان را افزایش دهند. در حالت کلی میزان تعامل استاندارد در پیج‌های ایرانی اینستاگرام به این صورت است که تعداد لایک‌ها ۱۰ تا ۳۰ درصد و تعداد کامنت‌ها ۲ تا ۱۰ درصد از تعداد کل فالوورهای پیج باشند. البته در برخی از حوزه‌ها این ارقام متفاوت است.بیشتر بودن عدد نرخ تعامل خیلی هم خوب است اما کمتر بودن نرخ تعامل از یک درصد یعنی پیج مربوطه فالوورهای فعال و با کیفیتی ندارد.

یک روش دیگر بررسی نرخ تعامل استفاده از ابزارهای بررسی پروفایل اینستاگرام است، در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که نرخ تعامل برای پروفایل وارد شده بیشتراز عدد مورد انتظار ( ۱ تا ۳درصد) است. باید ذکر کرد که پیج های بزرگ اینستاگرامی مقداری فالوور فیک دارند.

بررسی نرخ تعامل فالوور فیک و میانگین لایک برای پیج مهیار

دو نمونه از ابزارهای تشخیص تعداد فالوور فیک و میزان تعامل واقعی یک پیج در اینستاگرام، استفاده از ابزارهای زیر است:

نکته: برخی از پیج‌های اینستاگرامی تصاویری از میزان ویو و اینگیجمنت پیج خود را به اشتراک می‌گذارند، اما به این نکته توجه کنید که این عدد و ارقام به راحتی قابل تغییر هستند و یا حتی با برگزاری چندین کمپین می‌توان آمار را دگرگون کرد. بنابراین بالا بودن تعداد ویو و اینگیجمنت پیج‌های اینستاگرامی به تنهایی نمی‌تواند کیفیت پیج برای تبلیغات را تضمین کند.

۳- مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد

به دنبال پیج‌هایی برای تبلیغات باشید که با حوزه کاری شما همخوانی داشته باشند. برای این کار لازم است تا مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و به دنبال صفحاتی در اینستاگرام باشید که سلایق و نیاز فالوورهای آن، با حوزه فعالیت شما همسو باشد. برای مثال اگر شغل شما فروش لوازم خانگی است، تبلیغات در پیج‌های فعال در حوزه ورزش و سلامت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. یک راه برای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات جستجو کردن هشتگ‌های مرتبط با کسب و کار شما در قسمت جستجوی اینستاگرام است.

جستجوی هشتگ های مرتبط در اینستاگرام یکی از راه های شناسایی پیج مناسب از نظر حوزه کاری در اینستاگرام است.

۴- تعرفه تبلیغات مناسبی داشته باشد

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات خود، تعرفه معقولی را در نظر می‌گیرند اما در این میان افراد سودجویی هستند که با ارائه قیمت‌های بالا سعی در افزایش اعتبار خود دارند که این موضوع با تحقیق و بررسی پیج، قابل ارزیابی است. هزینه ۱۰ میلیون تومانی تبلیغات در یک پیج اگر تنها برای شما ۵۰ فالوور داشته باشد، یعنی هزینه جذب فالوور ۲۰۰ هزارتومان بوده است که رقم بسیار بالایی است.

همچنین تبلیغات در پیج‌های رایگان اینستاگرام رو توصیه نمی‌کنیم چون این پیج‌ها فالوور واقعی ندارند و تاثیری کمی بر رشد شما خواهند داشت.

۵- تعداد تبلیغات معقولی در روز داشته باشد

بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام پیجی است که روزانه تعداد محدودی از صفحات را برای تبلیغات خود در نظر بگیرد. البته برخی از پیج‌های اینستاگرامی که فعال هستند و روزانه تعداد بالایی استوری تبلیغاتی آپلود می‌کنند، می‌توانند طبق صلاحدید، نسبت محتوا و تبلیغات را به تعادل برسانند. برای مثال پیجی که روزانه ۲۰ استوری آپلود می‌کند می‌تواند بین ۲ تا ۴ استوری را به تبلیغات اختصاص دهد تا مخاطبین از مشاهده محتوای تبلیغاتی خسته نشوند.

۶- در تولید محتوای تبلیغاتی خلاقیت داشته باشد

بطور کلی محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام (بنر تبلیغاتی اینستاگرام) یا توسط مجری طراحی و تولید شده و یا اینفلوئنسر و بلاگر خودشان بر طبق سلیقه خودشان اقدام به طراحی سناریو و داستانسرایی درباره سرویس یا محصولات پیج تبلیغ دهنده می‌کنند. بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی از روش‌های تکراری و خسته کننده برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند که این موضوع می‌تواند باعث نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط فالوورها شود. برخی از پیج‌های تبلیغاتی، از ایده‌های نوین و خلاقانه‌ای برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نشده و اغلب در این صورت تمایل بیشتری برای بازدید از پیج تبلیغ شده نشان خواهد داد.

در صورتیکه سناریونویسی و تولید محتوای تبلیغ بر عهده شماست، می‌توانید از خدمات تبلیغات در اینستاگرام گاو بنفش استفاده کنید. گاو بنفش سابقه درخشانی در طراحی سناریو و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موفق در ایسنتاگرام دارد. گاو بنفش این امکان را دارد تا با فراهم آوردن امکانات فیلمبرداری و صدابرداری و استفاده از بازیگرهای چهره در اینستاگرام یک بنر تبلیغاتی موفق برای شما طراحی و اجرا کند . بسیاری از بنرهای تبلیغاتی اجرا شده توسط گاو بنفش وایرال شده و به بازدیدهای میلیونی رسیده اند.

۷- خروجی تبلیغات قبلی قابل قبول باشد

تحقیق کنید که آیا پیج اینستاگرامی که برای تبلیغ انتخاب کرده‌اید سابقه تبلیغات موفقی داشته است یا خیر؟ لازم است تا چند روز تبلیغات پیج مدنظرتان را زیر نظر بگیرید و از ادمین‌ پیجی که در پیج مد نظر شما تبلیغات داشته است، سوال کنید که آیا از تبلیغات خود در پیج رضایت داشته‌اند یا خیر؟ البته توجه کنید که با پیج‌هایی ارتباط بگیرید که حوزه فعالیت مشابهی با شما دارند، در این صورت نتایج بدست آمده دقیق‌تر خواهند بود.

با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید احتمال تاثیرگذار بودن تبلیغات خود در دستیابی به مخاطبین هدف و همچنین تارگت‌های خود در اینستاگرام را افزایش دهید.

انتخاب نوع محتوا در تبلیغات در اینستاگرام

پیش نیازهای تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام

انتخاب پیج مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام بسیار مهم است؛ چرا که باعث افزایش بازدهی در تبلیغات می‌شود. در این راستا لازم دانستیم تا به برخی از نکات مهم برای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام اشاره کنیم:

۱- آماده سازی پیج اینستاگرامی خودتان: پیج اینستاگرام شما در درجه اول باید آماده تبلیغ باشد. آماده تبلیغ بودن به این معنی است که تعداد حد اقل ۲۰ الی ۳۰ پست در صفحه اینستاگرام شما منتشر شده باشد. هایلایت‌های مناسبی طراحی شده باشد و هایلایت‌ها دارای دسته بندی درستی باشند. مخاطب باید در مرحله اول بتوانید با مطالعه متن بایو نوشته شده، اطلاعات اولیه درباره حوزه کاری و خدمات شما دریافت کند.

۲- تعیین مخاطبین هدف: ابتدا باید مخاطبین خود را شناسایی کنید. موضوعاتی چون گروه سنی مخاطبین، جنسیت، منطقه جغرافیایی و علایق آن‌ها، مواردی هستند که در تعیین مخاطبین هدف نقش دارند.

۳- تعیین بودجه تبلیغات در اینستاگرام: بودجه تبلیغات در اینستاگرام بستگی به عوامل مختلفی دارد. تبلیغ در پیج های بزرگ هزینه بیشتری میطلبد و برخی پیج ها بر اساس نوع محتوای تبلیغاتی محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند. هزینه تبلیغات در پیجهای اینستاگرام سالانه با توجه به تورم و میزان فالوور پیج های هدف افزایش پیدا می‌کند.

۴- تصمیم گیری درباره سناریو و محتوای تبلیغاتی: نوع محتوای تبلیغاتی شما بر خروجی تبلیغات اثر دارد. میزان بازخورد تبلیغات استوری و ریلز و پست اسلایدی با هم متفاوت است. در ادامه در مورد اینکه تبلیغات استوری بهتر است یا تبلیغات ریلز بیشتر توضیح خواهیم داد.

معرفی بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات

شما برای تبلیغات در اینستاگرام این انتخاب را دارید که در پیج‌های بزرگ اینستاگرام به تبلیغ بپردازید و یا از پیج‌های کوچیکتر برای معرفی خدمات و محصولاتتان استفاده کنید. انتخاب اینکه تبلیغ در پیج بزرگ بهتر است یا چندین پیج کوچک نیاز به تست کردن دارد و در حوزه‌های مختلف خروجی متفاوت است. در این قسمت قصد داریم برخی از بهترین پیج‌های اینستاگرام در حوزه‌های مختلف را بررسی و ارزیابی کنیم. در این بخش تصمیم داریم تا با توجه به کسب و کار و هدف پیج اینستاگرامی شما، بهترین پیج‌های اینستاگرام در حوزه‌های طنز و سرگرمی، سفر و گردشگری، سبک زندگی، ورزش و سلامت، مد و زیبایی، رستوران و غذا و آموزشی که مناسب تبلیغات هستند را معرفی کنیم. در ابتدا به جدول زیر توجه کنید:. برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره هر پیج میتوانید رو عنوان کلیک کنید.

ایدی پیجنام پیجتعداد فالوورفالوور فیکمیانگین لایکنرخ تعاملقیمت (تومان)
pooorblackپریسا پوربلک۵.۳M۲۵%۳۰۲.۸K۶.۰۱۴%
paato_maatپت و مت۱.۶M۳۹%۳۲K۱.۷۴%۲۷۰۰۰۰۰
shomaltravelشمال ترول۱.۶M۳۱%۹۱.۲k۵.۶%۲۲۰۰۰۰۰
berim safarبریم سفر۵۹۴K۳۰%۱۲.۸k۲.۲۸%۷۰۰۰۰۰
negin_abedzadeنگین عابد زاده۲.۳M۵۶%۱۴۴.۳K۶.۲۴%
banovaneh_بانوانه۱.۲M۳۳%۴۶.۶K۴.۱۷%۳۵۰۰۰۰۰
amir_food_reviewامیر جابری۲.۲M۲۹%۴۵.۴K۲.۱۲%
cook.magکوک مگ۶.۶M۳۱%۵۱۶.۹K۷.۸۵%۷۰۰۰۰۰۰
mahsa.bakhtiarnejadمهسا بختیار نژاد۵۲۸K۲۶%۱۳.۳K۲.۸۷%
fitness_cilipفیتنس کلیپ۲.۸M۲۷%۶۴.۴k۲.۴۱%۱۸۵۰۰۰۰
street_stylewاستایل خیابانی۴۵۲K۵۰%۳k۰.۷۵%
khaterehasgariiخاطره عسگری۲۱۲K۳۲%۸.۹k۴.۳۳%
zheste_akkasiژست عکاسی۱.۹M۲۶%۳۷.۳K۱.۹۱%۱۷۵۰۰۰۰
sanaz__shafieiiساناز شفیعی۱M۳۶%۳۰.۳K۱۰.۳۳%
اطلاعات این جدول از سایت modash استخراج شده است (آذر ۱۴۰۲)

طنز و سرگرمی

پیج های طنز و سرگرمی در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند به طوری که می‌توان گفت تقریبا تمام افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند حداقل ۱ یا ۲ پیجی که محتوای سرگرم کننده و طنزی دارد را دنبال می‌کنند. بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که تبلیغات در پیچ سرگرمی و طنز در اینستاگرام، بازخورد خوبی خواهد داشت.

پیج پریسا پوربلک: پریسا پورمشکی معروف به پریسا بوربلک (pooorblack)، کمدین خوزستانی فعال در اینستاگرام با بیش از ۵ میلیون فالوور، دارای یکی از محبوب‌ترین پیج‌های اینستاگرام است. محتوای طنز و سرگرم کننده pooorblack که بیشتر در حوزه اجتماعی و خانوادگی است؛ مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

پیج طنز
جنسیت فالوورها۳۳% مرد و ۶۷% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#پریساپورمشکی، pooorblack# و funny#
مخاطبین این پیج ساکن بیشتر در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و تبریز
اطلاعات تکمیلی درباره پیج پریسا پور بلک

پیج paato_maat:پیج paato maat با ۱.۶ میلیون فالور، یکی از پیج‌های موفقی است که در حوزه تولید محتوای طنز و فان در اینستاگرام فعالیت می‌کند. این پیج محبوبیت زیادی دارد و گزینه خوبی برای همکاری است.

پیج سرگرمی
جنسیت فالوورها۸۴% مرد و ۱۶ % خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#ریلز #کلیپ_فان #طنز
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اراک
اطلاعات تکمیلی درباره پیج پتو مت

سفر و گردشگری

علاقه ذاتی مردم به طبیعت، گردش و سفر موجب شده تا پیج‌هایی که در حوزه گردشگری در اینستاگرام فعالیت می‌کنند موفق عمل کرده و بیشتر آن‌ها تعداد فالور بالایی داشته باشند و برای تبلیغات مورد مناسبی به نظر برسند. درصورتی که در زمینه فروش لوازم گردشگری فعالیت می‌کنید، دارای رستوران یا کافیشاپ در شهرهای توریستی هستید، تبلیغات در این پیج‌ها میتواند برای شما مفید باشد.

پیج shomaltravel: پیج shomaltravel دارای ۱.۶ میلیون فالوور است که نشان می‌دهد پیج پرطرفداری در زمینه گردشگری است. در این پیج اینستاگرامی محتوای جذاب و متنوعی از سفر و مناطق بکر طبیعت به اشتراک گذاشته می‌شود و مرجع کاملی برای افرادی است که دوست‌دار طبیعت‌اند. تبلیغات در این پیج مناسب کسب و کارهایی است که در حوزه گردشگری و توریسم فعالیت دارند نظیر هتلها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و برگزارکننده های تورهای گردشگری

پیج مسافرت و گردشگری
جنسیت فالوورها۳۸% مرد و ۶۲ % خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#مازندران #رامسر #شمال
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، ساری و اصفهان
اطلاعات تکمیلی درباره پیج پریسا شمال ترول

پیج berim__safar: پیج berim safar، نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر فالوور دارد اما نرخ تعامل این پیج عدد خیره کننده‌ای است. تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در این پیج بسیار خلاقانه طراحی شده و محتوای بصری این پیج محبوب، همگان را به سفر ترغیب می‌کند.

پیج سفر
جنسیت فالوورها۵۸% مرد و ۴۲% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#ایران_زیبا #ایرانگردی
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اراک
اطلاعات تکمیلی درباره پیج بریم سفر

سبک زندگی

درصد بالایی از فالورهای پیج‌های سبک زندگی یا لایف استایل را بانوان تشکیل داده‌اند؛ بنابراین اگر در زمینه فروش پوشاک، لوازم آرایشی، سالن‌های زیبایی، قرص‌های چاق و لاغری فعالیت می‌کنید، پیج‌های سبک زندگی بهترین و مناسب‌ترین پیج‌ها برای انجام تبلیغات کسب و کار شما هستند.

پیج negin_abedzadeh: یکی از موفق‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام، نگین عابدزاده است که تاکنون با انتشار ۹۷ پست جذاب به ۲.۳ میلیون فالور رسیده است. محتوای این پیج عموما مربوط به زندگی شخصی این بلاگر بوده و همچنین مطالب پست‌های این پیج، متنوع، سرگرم کننده و اتفاقات هیجان انگیز روزمره را به تصویر می‌کشد. تعامل بالایی دارد و با فالورهای خود صمیمانه رفتار می‌کند. موضوعی که سبب موفقیت این پیج در اینستاگرام شده حساسیت بالای نگین عابدزاده در تبلیغات است. او از روش‌های جذاب برای تبلیغات استفاده می‌کند به گونه‌ای که مخاطب از دیدن پست‌های تبلیغاتی وی خسته نمی‌شود.

پیج بلاگر خوب برای تبلیغات
جنسیت فالوورها۴۶% مرد و ۵۴% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#بارداری #فوتبال #بوشهر
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اهواز و اصفهان
اطلاعات تکمیلی درباره پیج نگین عابد زاده

پیج banovaneh_: پیج بانوانه در اینستاگرام پیجی است که در حوزه‌های مختلفی چون سلامت، زیبایی، روانشناسی، زناشویی، تغذیه، مد و … فعالیت می‌کند. به صورت مستمر فعالیت می‌کند و با فالوورهای خود تعامل بالایی دارد. بنابراین اگر پیج کاری شما دارای حوزه مرتبط با این پیج است، بانوانه گزینه مناسبی برای همکاری خواهد بود.

پیج آموزشی بانوانه
جنسیت فالوورها۱۸% مرد و ۸۲% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#سورپرایزتولد #تولدمه #تولدخاص
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اراک و اصفهان
اطلاعات تکمیلی درباره پیج بانوانه

رستوران و غذا

غذا عضوی جداناشدنی از زندگی ما بوده و همواره از خوردن غذا به خصوص در رستوران‌های معروف لذت می‌بریم. با رشد اینستاگرام در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد با استفاده از خلاقیت خود، پیج‌هایی را در اینستاگرام ایجاد کرده و به تولید محتواهایی درخصوص آشپزی، تست کردن غذاها و رستوران گردی پرداخته‌اند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تبلیغات در این گونه پیج‌ها برای کسب کارهایی مثل بانوانی که در خانه انواع فینگر فودها را درست می‌کنند، رستوران دارها، کافیشاپ ها و … بسیار موثر خواهد بود.

پیج amir_food_review: امیر جابری یکی از اینفلوئنسرهای غذا در ایران است که تجربه‌های رستوران گردی خود را با فالوور‌های خود به اشتراک می‌گذارد. امیر جابری در حال حاضر ۲.۲ میلیون فالوور دارد و از اینفلوئنسرهای موفق در اینستاگرام به شمار می‌رود.

پیج رستوران گردی
جنسیت فالوورها۵۱% مرد و ۴۹% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#پیتزا #غذا #کافه
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، کرج و اهواز
اطلاعات تکمیلی درباره پیج امیر جابری

پیج cook.mag: پیج آشپزی cook mag با ۶ و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام، از معتبر‌ترین و با سابقه‌ترین پیج‌های آشپزی در اینستاگرام است. آموزش پخت غذاهای خوشمزه، انواع مختلف دسر و پیش غذا، شیرینی و کیک، تنها بخشی از محتوای این مجله آشپزی است. همانطور که در بیوگرافی این پیج عنوان شده است، طریقه تبلیغات در این پیج، تولید محتوا با محصول ارسالی توسط شما است، که البته تبلیغات به این روش تاثیرگذار‌تر است.

پیج غذا و رستوران
جنسیت فالوورها۳۳% مرد و ۶۷% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#کیک #غذای_جدید #دسر
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اهواز و اصفهان
اطلاعات تکمیلی درباره پیج کوک مگ

ورزش و سلامت

یکی از چالش برانگیز‌ترین موضوعاتی که در اینستاگرام مطرح است، مباحث مربوط به ورزش و سلامت است. بسیاری از افراد به جای عضویت در باشگاه‌ها پیج‌هایی را دنبال می‌کنند که برنامه‌های ورزشی را ارائه داده و یا محتوای مرتبط با سلامت بدن را نشر می‌دهند. اگر شما هم خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهید و یا کسب و کارتان به ورزشکاران مرتبط است، می‌توانید با این پیج‌ها همکاری کنید.

پیج mahsa.bakhtiarnejad: مهسا بختیار نژاد؛ کارشناس ارشد تربیت بدنی و قهرمان اسکیت، بلاگر ورزشی موفق در اینستاگرام است که با تولید محتوای مفید درخصوص نحوه انجام صحیح حرکات ورزشی، یکی از بهترین پیج های بدنسازی و فیتسن بانوان است. اعتبار مهسا بختیار نژاد سبب شده است تا بازدهی تبلیغات در این پیج بسیار بالا بوده و اکثر کسب و کارها که با حوزه ورزش و سلامت مرتبط هستند از همکاری با این پیج رضایت داشته باشند.

پیج ورزش و سلامت
جنسیت فالوورها۹% مرد و ۹۱% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#تمرین_در_منزل #ورزش #گرم_کردن
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اراک
اطلاعات تکمیلی درباره پیج مهسا بختیار نژاد

پیج fitness_cilip: پیج fitness cilip، با انتشار بیش از ۶ هزار محتوای ورزشی، از قدرتمند‌ترین و بهترین پیج‌های تبلیغاتی در حوزه ورزش و سلامت است. تولید محتوای مستمر و منحصر به فرد این پیج از مزایای خوب پیج فیتنش کلیپ است.

پیج ورزشی
جنسیت فالوورها۲۲% مرد و ۷۸% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج۵۷۳، ۵۶۶ و ۵۳۸
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اهواز
اطلاعات تکمیلی درباره پیج فیتنس کلیپ

مد و زیبایی

پیج‌های فعال در زمینه مد و زیبایی، عموما دارای محتوای مرتبط با ترندهای روز برای بانوان و آقایان هستند. پست‌ها و استوری‌های این پیج‌ها در مورد انواع محصولات آرایشی، پوشاک ترند روز و به طور کلی استایل‌های شیک و پرطرفدار است. در طرف دیگر برخی از بلاگرها و اینفلوئنسرها نیز مشغول تولید محتوا در خصوص خودآرایی و آموزش آن را دارند که طرفداران زیادی دارد. مشاغل و کسب و کارهای مرتبط با این حوزه مثل فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، پکیج‌های ضد ریز مو، کلینیک‌های زیبایی که خدمات تزریق انواع ژل و بوتاکس را ارائه می‌دهند، مناسب‌ترین گزینه برای همکاری با این دسته از پیج های اینستاگرامی هستند.

پیج street_stylew: مجله مد و استایل street style نزدیک به نیم میلیون فالوور دارد و محتوای آن در خصوص نحوه استایل کردن پوشاک برای بانوان است. استایل‌های جذاب و منحصر به فرد این پیج اینستاگرامی مورد توجه بسیار از افراد قرار گرفته و تبلیغات این پیج نیز بیشتر به این صورت است که ادمین این پیج، تصاویری از استایل‌های مختلف با پوشاک موجود در این فروشگاه‌ها را با فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارند.

پیج مد و زیبایی
جنسیت فالوورها۵۶% مرد و ۴۴% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#شومیز #مد #مانتو
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اهواز
اطلاعات تکمیلی درباره پیج استایل خیابانی

پیج khaterehasgarii: خاطره عسگری، بیوتی بلاگر اینستاگرام، با انتشار محتوای آرایشی و زیبایی توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به سوی خود جلب کرده است. محتوای متنوع و جذاب این بیوتی بلاگر، سبب بالا بودن نرخ تعامل این کاربر با دنبال کنندگان خود شده است.

پیج زیبایی
جنسیت فالوورها۸% مرد و ۹۲% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#خودآرایی #میکاپ #خط_چشم
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اهواز
اطلاعات تکمیلی درباره پیج خاطره عسگری

آموزشی

اینستاگرام دارای پیج‌های آموزشی متنوعی است که در زمینه‌های مختلف مثل آموزش آشپزی، ورزش، زبان انگلیسی، مهارت‌های فردی، عکاسی، نقاشی، فوتوشاپ و… فعالیت می‌کنند. بسیاری از کاربران حداقل یکی از پیج‌های آموزشی را دنبال می‌کنند تا گذران اوقاتشان در این اپلیکشین، بیهوده نباشد و از آموزش‌های رایگان آن نیز بهره ببرند. کاربران تنها با سرچ آموزش مورد نظر در بخش سرچ اینستاگرام، می‌توانند پیج اینستاگرام مورد نظر خود را دنبال و روزانه از آموزش‌های مفید آن بهره ببرند. کسب و کارهای مختلف طبق حوزه محتوایی که تولید می‌کنند، می‌توانند با همکاری با این پیج‌ها، بازدهی خوبی از تبلیغات خود بدست آورند.

پیج zheste_akkasi: پیج ژست عکاسی در اینستاگرام از قدیمی‌ترین و معتبرترین پیج‌های اینستاگرام در خصوص آموزش عکاسی است. این پیج اینستاگرامی ۱.۹ میلیون فالوور دارد که به نسبت سایر پیج‌های فعال در این حوزه عدد قابل توجهی است.

پیج آموزشی ژست عکاسی
جنسیت فالوورها۳۶% مرد و ۶۴% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#امارات #ایران #اقامت
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، اصفهان و اراک
اطلاعات تکمیلی درباره پیج ژست عکاسی

پیج sanaz__shafieii: نحوه ارتباط برقرار کردن با دیگران و طرز صحیح آداب و معاشرت، نیازمند یادگیری مهارت‌های خاصی است که ساناز شفیعی آن‌ها را به صورت کاملا رایگان در صفحه خود در اینستاگرام آموزش می‌دهد. ساناز شفیعی روانشناسی است که با ایجاد محتوای منحصر به فرد و مفید در اینستاگرام، توانسته ویدئوهای خود را وایرال کند و در مدت زمان کوتاهی به شهرت برسد.

آموزش آداب معاشرت
جنسیت فالوورها۱۳% مرد و ۸۷% خانم
بیشترین هشتگ‌های استفاده شده توسط این پیج#مهمانی #فامیل #استایل
مخاطبین این پیج بیشتر ساکن در کدام شهرهای ایران هستند؟تهران، کرج و اهواز
اطلاعات تکمیلی درباره پیج ساناز شفیعی

پیج‌های عمومی

در اینستاگرام پیج‌های زیادی هستند که مطالب عمومی منتشر می‌کنند و مخاطبان گسترده‌ای دارند. این نوع پیج‌ها بیشتر در تبلیغات گسترده اینستاگرام استفاده می‌شود. اگر نمیدانید تبلیغات گسترده و تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام چطور انجام میشوند مقاله زیر را بخوانید.

تعداد پیج‌های عمومی بسیار زیاد است و در زیر لیستی از پیج‌های عمومی تبلیغاتی در اینستاگرام ذکر شده است.

لیست منتخب پیج‌های عمومی اینستاگرام

در لیست زیر برخی از پیج‌های عمومی جهت نمونه ارائه شده است. تعداد پیج‌های عمومی زیاد است و این موارد تنها به عنوان نمونه ذکر شده اند

ردیفآیدی پیجتعداد فالوور
۱rahaa.ghese.goo۸۳.۱k
۲rahaa.dastan۴۱k
۳paatreic۲۴.۹k
۴raaze_jahann۳۰.۷k
۵theuranium۴۰۹k
۶soso.cliip.1۲۳.۲k
۷boomrang02۹۳.۷k
۸boomrang01۳۷۴k
۹rzmikr۴۲.۴k
۱۰cinnama2220۲۱۵k
۱۱cinemapic22۲۱۰k
۱۲atos.a382۱۴.۴
۱۳clip._.koordi19۷۹.۹k
۱۴clipfun.32۲۳۳k
۱۵clipnaz.45۱۱۵k
۱۶shadmanshow۱۱۹k
۱۷honarmandan.22۱۲۸k
۱۸molyjoon۲۲.۶k
۱۹minalala40۳۰.۹k
۲۰tina_clip198۱۹۷k
۲۱novel._sogand۲۶۸k
۲۲fatimaa_nevesht۱۴.۱k
۲۳razhaye_nahaan۷۶.۵k
۲۴nagooftehaa۴۴.۳k
۲۵mahram_delhaa2۲۱.۸k
۲۶mahram_delhaa۸۰.۱k
۲۷dardodel_maa۱۲.۵k
۲۸clipturk30۱۵۷k
۲۹rizaclip۲۹.۸k
۳۰nazli_xaniim۳۶.۳k
۳۱cilip_danestani۶۴.۵k
۳۲parisa._novel۱۹۸k
۳۳novelsogand2۱۱۳k
۳۴balutaam۱۹۴k
۳۵storii.mahsan۲۵۴k
۳۶ham_delii_۳۴.۴k
۳۷dastan.__.roman۲۳.۲k
۳۸dardodel_maa۱۲.۵k
۳۹yalwa._clip۲۴۴k
۴۰cliip.org.1۸۷.۲k
۴۱novel._parisa۱۳۹k

کدام فرمت تبلیغاتی را برای تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی انتخاب کنم؟

تبلیغات بصورت ریلز

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات به صورت ریلز است. ریلز به فرمتی از محتوای ویدیویی گفته می‌شود که ۹۰ ثانیه طول دارد و همراه با موسیقی در پیج هدف منتشر میشود. از آنجاییکه در الگوریتم جدید اینستاگرام اولیوت بیشتری به محتوای ویدیویی داده شده است، ریلز تبلیغاتی شما در صورت داشتن محتوای جذاب امکان ورود به اکسپلور و وایرال شدن را دارد. همچنین اینفلوئنسر یا صفحه‌ای که ریلز را منتشر می‌کند، می‌تواند شما را به عنوان اسپانسر یا collaborator معرفی کند تا ویدیو در صفحه‌ی شما نیز بارگزاری شود.

تبلیغات بصورت استوری

در این روش تبلیغاتی استوری شما بصورت ویدیو یا عکس در صفحه هدف منتشر می شود. صاحب صفحه میتواند به سلیقه خود اقدام به تبلیغ محصول یا سرویس شما بکند و یا اینکه شما با طراحی یک بنر تبلیغاتی (ویدیو یا تصویر) محتوای تبلیغاتی خود را در اختیار او قرار دهید. می‌توانید پس از پایان ۲۴ ساعت از ادمین پیج اینستاگرام درخواست کنید تا آمار بازدید استوری را برای شما ارسال کند تا ارزیابی دقیقتری از عملکرد استوری تبلیغاتی داشته باشید.

تبلیغات بصورت پست

در این روش تبلیغاتی شما می‌توانید بنر تبلیغاتی خود را بصورت ویدیو یا پست اسلایدی (کاروسلی) در اختیار پیج تبلیغاتی قرار دهید. عموما پیج‌های تبلیغاتی پس از ۲۴ ساعت پست تبلیغاتی شما را از پیجشان پاک می‌کنند پس نباید انتظار داشته باشید که پست تبلیغاتی شما برای همیشه در بین پست‌های پیج تبلیغاتی بماند.

بصورت کلی اینکه چه نوع فرمت تبلیغاتی (پست، استوری، ریلز) را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنید بستگی به عوامل مختلفی دارد. باید در نظر داشته باشید که برخی از پیج‌ها تنها نوع خاصی از محتوا را برای تبلیغات می‌پذیرند. مثلا برخی پیج‌های تبلیغاتی تنها استوری تبلیغاتی منتشر می‌کنندو برخی فقط پست و ریلز. اینکه کدام نوع محتوا در چه نوع پیجی برای تبلیغات مناسب است نیاز به تجربه و آگاهی از رفتار مخاطبان در حوزه‌های مختلف دارد. طبق تجربیات گاو بنفش تبلیغات بصورت استوری برای پیج‌های زیبایی و کلینیک‌های زیبایی خروجی بهتری دارند. در صورتیکه در مورد اجرای تبلیغات در اینستاگرام نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تعرفه تبلیغ در اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟

پیج‌های اینستاگرامی قیمت‌های مختلفی را برای انتشار تبلیغ در پیج به مشتریانشان اعلام می‌کنند. مهم‌ترین فاکتورهایی که هزینه تبلیغات در اینستاگرام را تحت الشعاع قرار می‌دهند موارد زیر هستند:

۱- تعداد فالوور بر هزینه تبلیغات در اینستاگرام اثر دارد.

تعداد فالوور پیج‌های اینستاگرامی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین تعرفه تبلیغ در اینستاگرام است. در حالت کلی هرچه تعداد فالوور یک صفحه در اینستاگرام بیشتر باشد، محتوای تبلیغاتی به افراد بیشتری نمایش داده می‌شود و  به همین دلیل هزینه تبلیغ با افزایش تعداد فالوور بیشتر خواهد شد. البته تعداد فالوور پیج‌های اینستاگرامی، فاکتور دقیقی نیست چرا که برخی از پیج‌ها با خرید فالوور فیک سعی بر افزایش نرخ تبلیغات خود دارند.

۲- نوع محتوا در قیمت تبلیغات در اینستاگرام اثر دارد.

عامل بعدی که بر تعرفه تبلیغ در اینستاگرام تاثیر می‌گذارد، نوع محتوا است. پیچ‌های اینستاگرام برای تبلیغ به صورت استوری، پست و ریلز، تعرفه‌های مختلفی را تعیین کرده‌اند مسلما تعرفه تبلیغ به صورت ریلز از پست و استوری بیشتر است چرا که ریلز امکان وایرال شدن دارد اما پست و استوری این گونه نیستند. تبلیغ در استوری نیز در مقایسه با تبلیغ در پست بازخورد خوبی دارد. در حالت کلی حوزه فعالیت کسب و کار است که تعیین می‌کند از چه نوع محتوایی برای تبلیغ استفاده شود تا حداکثر بازخورد حاصل شود.

۳- حوزه فعالیت در هزینه تبلیغ در اینستاگرام اثر دارد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر تعرفه تبلیغات در اینستاگرام، حوزه فعالیت پیج است. همانطور که می‌دانید رقابت در برخی از صنف‌ها بیشتر بوده و به همین میزان نیز تقاضا برای تبلیغات در اینستاگرام هم بیشتر است. برای مثال حوزه‌هایی مثل مد، زیبایی، تناسب اندام از جمله حوزه‌هایی هستند که به دلیل رقابت بالایی که در آن‌ها وجود دارد، نرخ تبلیغات در این حوزه‌ها نیز بالاتر است. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط یکی از پایگاه‌های خبری در کشور، دارندگان صفحات مد و زیبایی که عموما دارای پسوند بیوتی هستند، نرخ تبلیغات بالاتری نسبت به سایرین دارند. دلیل این موضوع محبوبیت بالای این حوزه و جلب توجه برندهای این صنعت به کاربران است.

۴- وضعیت فعلی پیج در الگوریتم اینستاگرام بر هزینه تبلیغات اثر دارد.

اگر تجربه ورود به اکسپلور اینستاگرام را داشته باشید، متوجه هستید که وایرال شدن پست‌های پیج شما چه تاثیری در بیشتر دیده شدن محتواهای بعدی پیج اینستاگرامی شما دارد. دلیل این مساله نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام است. اگر یکی از پست‌های شما وایرال شود و افراد زیادی با محتوای شما تعامل داشته باشند، احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق برای پست‌های بعدی هم بیافتد. به همین دلیل پیج‌های اینستاگرامی در صورتی که وایرال شده باشند و اخرین پست‌های پیج افزایش بازدید زیادی داشته باشند، هزینه بیشتری را بابت تبلیغات از شما طلب خواهند کرد.

ارتباط با پیج های تبلیغاتی بزرگ در اینستاگرام

نحوه ارتباط با پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام

پیج های تبلیغاتی بزرگ در اینستاگرام اغلب توسط ادمین اداره می‌شوند. بعد از اینکه پیج اینستاگرامی مورد نظر خود را برای تبلیغات انتخاب کردید، می‌توانید قبل از درخواست همکاری با لایک و کامنت، ارتباطتان را با پیج هدفتان بهبود ببخشید. در نهایت لازم است تا با ارسال پیامی از طریق دایرکت یا ایمیل با ادمین پیج ارتباط بگیرید. درخصوص کسب و کار خود توضیحاتی داده و سپس هدف خود از اجرای تبلیغات را بیان کنید. موضوعی که به عنوان ارزش در کسب کار شما برجسته است را بیان کنید و ادمین صفحه مدنظرتان را توجیه کنید تا حتما آن را در سناریو تبلیغات خود بگنجاند. برای جلوگیری از سوتفاهم بهتر است در مورد نوع محتوا، مدت زمان انتشار محتوا و هزینه‌ها، بصورت شفاف انتظاراتتان را بیان کنید. بعد از توافق و واریز هزینه تبلیغ، باید محتوای تبلیغاتی تان (پست، استوری، ریلز) را برای ادمین فرستاده، تا در زمان مد نظر، اقدام به انتشار تبلیغ شما در پیج خود بکنند.

پاسخگویی ادمین، خود نشانه خوبی از خروجی همکاری شما خواهد داشت. اگر ادمین پیج تبلیغاتی پاسخگویی خوبی نداشت احتمالا در طی فرایند اجرای تبلیغاتی خود به مشکل خواهید خورد و بهتر است از همکاری با آن پیج صرف نظر کنید.

تبلیغات-اینستاگرام

چرا باید اجرای تبلیغات در اینستاگرام را به گاو بنفش بسپارید؟

تبلیغات آنلاین گاو بنفش با داشتن سال‌ها تجربه شناخت جامعی نسبت به خدمات تبلیغ در اینستاگرام دارد. گاو بنفش بصورت اختصاصی در زمینه تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام فعالیت میکند. از جمله خدمات اختصاصی گاو بنفش، طراحی بنر تبلیغاتی است. در صورتیکه در نگارش سناریوی تبلیغاتی خود مشکل دارید می‌توانید از ما کمک بگیرید. ما این امکان را داریم تا با استفاده از بهترین تجهیزات تولید بنر ویدیویی، تبلیغاتی شما را بر عهده گرفته و از بازیگرهای چهره اینستاگرامی، در سناریوی تبلیغاتی شما استفاده کنیم. بنر تبلیغاتی شما در بهترین پیج‌های اینستاگرام و مناسب کسب و کار شما، در زمانبندی مناسب منتشر خواهد شد و گزارشات کاملی از خروجی تبلیغات دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله از گاو بنفش، بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. دانستیم که انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا باید هدف دقیق خود از تبلیغ را مشخص کرده و با توجه به آن، پیج مناسب را انتخاب کنید. عواملی چون جمعیت هدف، محتوای پیج، نسبت ارتباطات و تعاملات فالووران به تعداد آن‌ها، و اعتبار پیج در این فرآیند مهم و حیاتی هستند.

سوالات متداول

چه اقداماتی برای انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام باید انجام داد؟

ابتدا هدف و استراتژی تبلیغاتی خود را مشخص کرده و سپس با توجه به مواردی مانند نوع مخاطبان، محتوای تبلیغاتی و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، پیج مناسب برای تبلیغات را انتخاب کنید.

آیا تفاوتی بین تبلیغات در پیج‌های کوچک و بزرگ اینستاگرام وجود دارد؟

بله، پیج های بزرگ هزینه تبلیغات بیشتری نسبت به پیج های کوچکتر درنظر دارند اما در عوض تبلیغات شما را به تعداد بیشتری از مخاطبین نمایش میدهند.

آیا تاثیر تبلیغات در اینستاگرام طولانی مدت است؟

تاثیر تبلیغات معمولاً به عوامل مختلفی نظیر کیفیت تبلیغات، جذابیت محتوا و استراتژی تبلیغاتی بستگی دارد. برخی تبلیغات ممکن است تاثیر فوری داشته باشند در حالی که برخی ممکن است به مدت طولانی‌تری برای اثرگذاری نیاز داشته باشند.

تعداد فالوورهای یک پیج در انتخاب آن برای تبلیغات، چقدر اهمیت دارد؟

تعداد دنبال‌کنندگان یک پیج در اینستاگرام نشان‌دهنده تعداد نفراتی است که تبلیغ ما را مشاهده می‌کنند اما به دلیل فالوورهای فیک و ربات هایی که قوانین اینستاگرام را زیرپا میگذارند، تعداد فالوور به تنهایی فاکتور مهمی برای انتخاب پیج تبلیغاتی نیست و عوامل دیگر نیز باید بررسی شوند.

تبلیغات در اینستاگرام به صورت پست بهتر است یا استوری؟

بسته به کسب و کار و حوزه فعالیت، نوع محتوا بر تاثیر تبلیغات اهمیت دارد.

آیا میزان تعامل کاربران تاثیری بر موفقیت تبلیغات دارد؟

پاسخ: بله، نوع محتوا (عکس، ویدئو، استوری) می‌تواند تأثیر زیادی در تبلیغات داشته باشد. بر اساس هدف تبلیغات، نوع محتوا را با دقت انتخاب کنید.

تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام در کدام حوزه‌ها هزینه بیشتری در بردارد؟

برای این موضوع معیار خاصی وجود ندارد و اینفلوئنسرها و مالکان پیج‌های اینستاگرامی بر اساس بازدهی تبلیغات ( تعداد لایک، کامنت، بازدید و …) قیمت‌های مختلفی برای تبلیغات ارایه می‌دهند.

چرا ادمین‌های پیج های بزرگ در اینستاگرام به دایرکت من پاسخ نمی‌دهند؟

حجم پیام‌های ارسالی به پیج‌های تبلیغاتی بزرگ در اینستاگرام بسیار زیاد است و این احتمال وجود دارد که ادمین‌ پیج فرصت نکند پاسخ همه پیام‌های کاربران را بدهد. برای حل این مشکل می‌توانید از خدمات تبلیغات اینستاگرام گاو بنفش استفاده کنید. باتوجه به تخصص و سابقه همکاری گاو بنفش با پیج‌های بزرگ در اینستاگرام، در صورت نیاز به تبلیغ در اینستاگرام می‌توانید از ما کمک بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید

خدمات تبلیغ در اینستاگرام

با استفاده از خدمات تبلیغ اینستاگرام، میتونین توی چند روز تعداد فالوورهای پیجتون رو چند برابر کنین. پس همین الان دست به کار بشین

خدمات تبلیغ در تلگرام

بهترین زمان برای تبلیغ در تلگرام همین الانه. داشتن یک کانال تلگرام پربازدید میتونه اوضاع کسب و کارتون رو حسابی زیر و رو کنه